ПЕТ ГОДИНА ОД

ПЕТ ГОДИНА ОД
ХВАЛА, Mr Googl!

Тзв. МОГУЋЕ И НЕМОГУЋЕ ЛИНИЈЕ - Књижара на ваздушним колосецима



петак, 14. април 2023.

На Велики петак 2023.

 Каква ветруна!Какво је ово пролеће?

Шта доноси?

КАд се пробудим око пет и онда пребацим прекривач преко главе и чврстоп затворим очи, Навиру нека струјалања, која долазе - може ли се тако рећи? - прштећи као неки пљусак, олуја, ново раздобље; прштања, откинутости... али, ту стајем....











 Господин GOOGL мисли на мене и шаље ми фотографије, за које вероватно мисли да би могле да ме подстакну да... не мислим на оно што последњих недеља најчешће мислим....
















Да смо такву кућу купили у брдима (смештену крај пута за српски манастир Т. Где човек може имати пар коза, двадесетак кокошака, ћурака, патака; псе и мачке; башту? Шта му више у нашим гоиднама треба? Заборавио сам и  - пар кошница...














Ово небо је из, претпостављам 2018 ( јер у том мору фотографија више има оних које је неко други и бољи од мене снимио)... Упркос много чему, оно је ипак лековито, као и добре успомене; вера у....


 Ово је можда опет неко други снимио; 

претпостављам крајем лета 2018?

 Господин GOOGL ме ишпијунирао за један подебљи досије... 

Не само тај Господин, него и они повереници "дубоке рупе"...

Говорим у шифрама, ко зна шта долази? Време када и фотографије могу бити цензурисане, или чак "доказни материјал"?
















* *


   2018.?

     *   *


    Чиније за фарбање јаја? Са траговима фарбе из времена док је била жива наша преминула мајчица (пре више од двадесетак година)....

    .....................


Нема коментара:

Постави коментар